Organisatorische gegevens

Organisatorische gegevens

  1. Naam van de instelling: Stichting Keep Food Simple
  2. Opgericht bij notariële akte dd 22 juni 2016
  3.  RSIN/Fiscaal nummer: 8564.81.993
  4. Kamer van Koophandel nummer: 66289580
  5. Contactgegevens: e-mail adres keepfoodsimple@gmail.com
  6. Doelstelling: Initiatieven te initiëren en te bevorderen die leiden tot gezonde voedingsmiddelen door maximaal gebruik van grondstoffen en minimaal gebruik van ingrediënten geproduceerd op duurzame wijze.
  7. Beleidsplan 2018-2022, door het Bestuur vastgesteld op 6 april 2018, gaat in op:
    • Aanleiding en doel
    • Uitvoering in projecten
    • Financiering, organisatie en communicatie
    • Maatschappelijke betekenis

    Voor het volledige beleidsplan: klik hier.

  8. Bestuurssamenstelling: Dr. Peter Folstar (voorzitter), em. Prof Dr. Fons Voragen (vice voorzitter), Dhr. Miel Margherita (penningmeester), Mw. Anja Kleijn (secretaris), Dhr. Andries Gort (lid).
  9. Beloningsbeleid: bestuurders ontvangen geen beloning, wel een bescheiden onkostenvergoeding
  10. Jaarbericht 2018/2019 met informatie over:
    • Informatie over het portfolio van projecten
    • Ontwikkeling van een nieuw multidisciplinair keten-breed programma
    • Communicatie activiteiten waaronder keepfoodsimple.nl en nieuwsbrief: hierbij worden de vereisten van de AVG gehanteerd
    • Het sponsor programma en aansluiting bij subsidie programma’s
    • Ontwikkeling van de organisatie

    Voor het volledige jaarbericht: Klik hier.

  11. Financiële verantwoording:

    Jaarrekening 2019

    Baten Sponsorbijdrage € 16,500
    Kosten Kantoorkosten € 1,725
    Kosten externe ondersteuning € 0
    Kosten bank en verzekering € 586
    Communicatiekosten € 1.084
    Projectkosten € 3,780
    Saldo € 9,325

    Jaarrekening 2020 wordt gerapporteerd in april 2021.

    Begroting 2020:

    Baten Sponsorbijdrage € 25,000
    Kosten Kantoorkosten € 200
    Externe ondersteuning € 1,900
    Bank en verzekering € 400
    Communicatiekosten € 400
    Projectkosten € 22,000
    Saldo € 100